Checklista

2014-09-09

Tisdag är nya fredag

Denna tisdag har varit otroligt bra. Jag älskar mina tisdagar som jag har här, dom är ovärderliga haha! Började med att droppa av Marty på skolan och sen var jag ledig till halv 3 då Lena hämtas från dagis, som vanligt. 

Under mina timmar där på förmiddagen så tar jag bara hand om mig själv, lyssnar på musik och njuter. Okej innan jag gör allt det så bäddar jag rent i barnens sängar och tvättar, men sen så kan jag göra vad jag vill. Men just idag kände jag bara för att ta en låång dusch, lyssna på svenska låtar och kolla på datorn. Varför stressa med att göra en massa saker när jag inte har lust? Skulle dock behöva kolla upp ett bra ställe snarast att börja träna på, för helt seriöst nu men om jag fortsätter såhär så kommer jag inte se mina egna fötter när jag återvänder till Sverige. Haha har typ inga begränsningar i min kropp...

Hur som helst så efter att jag haft en toppendag för mig själv så hämtade jag barnen från dagis och skola och sen har vi myst i vardagsrummet med att fika, kolla på tv och spelat spel. Dessa barn alltså, det är så häftigt att märka hur våra relationer blir djupare och bättre för var dag som går!

Ikväll har jag dock inte gjort någonting, borde ha tagit mig ut på en promenad efter allt jag ätit idag men nää, det kan jag göra någon annan dag. Har pratat med fina vänner och kollat på LOTR istället hehehe, ovanlig rutin för att vara mig... 
Börjar skämmas över min otroliga nördighet som börjar växa i och med filmerna och vart jag faktiskt befinner mig just nu, meen what to do, jag älskart så jag tänker fortsätta vara töntig!

Nu ska jag sova dock, en heldag med Lena och playdate väntar!
Puss och kram <3


Måste bara visa den fantastiska utsikten från vår trädgård 


Från min kvällspromenad igår, det var helt sanslöst vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar