Checklista

2014-09-07

Feeling a moment

Idag har det varit en slappdag och på eftermiddagen gav jag mig ut på promenad för att hitta en inspelningsplats från Sagan om ringen, den då Frodo, Sam, Merry och Pippin gömmer sig för dom svarta ryttarna under en stor trädrot. Men trädroten är fejk och det är bara en stor grop där haha men det var ju iallafall coolt att ha sett det. Sen njöt jag av den otroligt vackra naturen som vi är omgivna av. Behöver inte skriva mer om det utan ni får kolla på bilderna istället!

Om en stund ska vi ut och äta då det är fars dag här i NZ, ska bli så mysigt! Och imorgon ska jag och Lena till Wellington Zoo med massa andra Au pairer då Au pair link har en utflykt dit. Så ja livet är bra och jag trivs som fisken i vattnet!

Puss och kram <3












Här är alltså gropen

Inget speciellt direkt haha























Det är verkligen helt sinnesjukt hur galet vackert det här landet är. Ingen av bilderna är ens redigerade så ni kan ju tänka er hur otroligt allt ser ut i verkligheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar