Checklista

2014-09-18

Älskade helg som jag har längtat

Kia ora!

Idag har jag umgåtts med min lilla Lena. Imorse tog hon dock en spruta så hon har inte mått 100 idag. Så vi har tagit det lugnt, varit i lekparken, tagit lite sovstund och spelat spel. För inte är det då lätt att få den damen att sitta still och ta det lugnt när det behövs. Gud vad jag har fått tjata idag vilket gjorde mig helt färdig i huvudet, men gullstunderna man får av båda ungarna väger verkligen upp sånt.

Som igår när Marty målade en teckning till mig där jag han och Lena bakar cupcakes och så stog det jag älskar dig linnea! Alltså jag började nästan gråta och han fick mig att svära på att jag måste ta med den hem till Sverige så jag kommer minnas honom. Eller när Lena kommer och säger att hon har en hemlighet och vill viska i mitt öra och det hon säger är "vet du att jag älskar dig". Wäää alltså dom här två barnen har tagit mitt hjärta och jag vill inte ens tänka på dagen som jag måste säga hejdå till dom, jag kommer gå sönder!

Hur som helst nu har jag helg ännu en gång och håller på att packa inför helgens roadtrip. Är såå taggad och ska bli skönt att få komma iväg lite. Blir dock att packa varma kläder då väderprognosen visar kallt och regn vad jag hört. Men det gör inget för Taupo verkar vara väldigt fint och sällskapet och allt vi kommer göra kommer väga upp allt kallt vått skit.

Nu ska jag kolla OITNB och gå och lägga mig rätt tidigt tänkte jag så jag inte sover bort hela dagen imorgon då jag ska fortsätta packa, käka lunch med Tamara och sen åker vi wiie!!

Uppdaterar om helgen på söndag eller måndag då det säkerligen kommer bildbomber från saker vi gjort osv! Puss och kram <3

Bilder från google på Taupo

Lake taupo tror jag haha

Huka falls som vi vill se
Exempel på White water rafting som vi ska göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar