Checklista

2014-08-18

It´s time

Att inte ha mina hjärtan bredvid mig dagligen kommer vara outhärdligt

Imorgon är det dags, imorgon flyttar jag!

Väskorna står på golvet packade, vägda och klara. Dom väger stabila 29,8 kg vs 6,8 kg och får väga 30 och 7 haha. Men vad ska man göra, om det är något jag verkligen inte vill så är det att inte packa ner något som jag verkligen vill ha med mig och det har jag sluppit göra nu. Okej vinterjackan är urtagen men jag ska nog kunna klara mig ändå hehe.

Hur som helst så känns det knäppt. Det känns fruktansvärt konstigt att ligga här i sängen med hundarna för sista gången på ett år. Jag kommer inte att få återse något ifrån mitt normala liv på 365 dagar...

Det enda jag längtar till nu är dock att få komma hem till min värdfamilj och liksom få landa och packa upp och försöka få känna en hemma och trygghetskänsla igen. Jag ser verkligen inte fram emot att vara på resande fot i typ 2 dagar och är otroligt nervös för att något ska gå fel. Har laddat upp med ett par filmer på datorn iallafall och så har jag Orange is the new black med mig, så jag ska väl kunna få tiden att gå någorlunda fort trots att jag säkerligen kommer få sittsår i rumpan.

Jaja nu är iallafall dagen kommen för min flytt för klockan är en bit över midnatt och jag ska försöka sova trots att det känns som en omöjlighet.

Godnatt från en mycket nervös och förväntansfull liten 19 åring!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar