Checklista

2014-08-30

A trip to the farm

Hejsan!

Idag har jag varit väldigt trött och tog en lång sovmorgon medan familjen var på barnens träningar, otroligt välbehövligt måste jag säga! När dom kom hem så bestämdes det att vi skulle ta en eftermiddag på en farm som ligger ca 45 min ifrån oss så vi alla klämde ihop oss i bilen och åkte iväg för att kolla på massa djur. Och en än gång när vi körde dit så fick man smakprov på hur UNDERBART det här landet är, alltså det går inte att beskriva hur vackert det är och jag bara satt och sa amazing och unbelievable under hela resan haha!

När vi kom fram var det väldigt fint väder och så matade vi djuren och hade det väldigt trevligt. Jag tror att jag uppskattade resan mer än barnen för djuren var så jävla söta och ville hela tiden ha mat och gosa, speciellt en liten getbebis som hoppade upp på bänken bredvid mig och ville bli klappad haha. Allt var så mysigt förutom att en häst bet mig i handen men det gick bra, blev lite rädd bara. Sen käkade vi lunch och åkte hem. Jag och Lena har sen kollat på Frozen hela eftermiddagen för att hon hela tiden ville spola tillbaka till början och jag har varit så trött så jag bara låg bredvid henne och gjorde som jag blev beordrad.

Jag skulle ha gått ut med två Au Pairer ikväll men min förkylning vill inte ge med sig och jag är helt slutkörd och hängig så jag stannar hemma och ska kolla på Sagan om ringen och äta choklad istället, tror det blir bäst så!

Imorgon ska jag öva lite bilkörning med min värdpappa och sen får vi se vad som händer, hoppas jag känner mig piggare iallafall!

Puss och kram <3








 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar