Checklista

2014-10-13

Back to normal

Halloj!
Idag har det alltså gått tillbaka till vanliga rutiner med Marty i skolan och jag och lilla Lena ensamma om dagarna. Vi började vår morgon med att leka och bygga lego innan Tamara och Adam kom för att ha playdate. Ungarna lekte på som aldrig förr och jag och Tamara hade mycket att prata igen då vi inte setts på ett tag. Vi käkade lunch tillsammans och efter det gick vi till lekparken då vädret ännu en gång har varit riktigt fint. Vi hängde där ett tag innan det blev dags att plocka upp Marty vid 3 och sen åkte vi hem, hade afternoon tea och busade.

Tillslut blev klockan efter 4 och min värdpappa kom hem för att vi sen skulle åka på barnens första tennislektion. Dom har varit exalterade över det hela helgen så det var väldigt kul att det äntligen var dags idag. Och jag måste säga att dom var riktigt duktiga och verkade ha kul så det är nu där vi kommer hänga varje måndagseftermiddag tillsammans.

Vi kom hem för drygt en timme sen och har käkat middag och nu ligger jag här helt död i sängen för att jag är så trött. Jag vet inte vad det är med mig men jag sover apdåligt varje söndag till måndagnatt och har gjort det enda sen jag kom hit. Det är så himla irriterande verkligen så det enda jag ska göra ikväll är att duscha, skypa, kolla serier och sova. Orkar inte ens ta mig till coffeegroupen som är ikväll då ögonen brinner och huvudet värker pga sömnbrist. Så töntigt att jag mår så dåligt efter en endaste natt av dålig sömn, men jag är ju som jag är och behöver överdrivet med sömn för att fungera och så har det varit i åratal. Antar att det bara är att lyssna på kroppen.

Ha det fint, puss och kram <3

Här kommer lite bilder från vår lilla hike igår:















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar