Checklista

2014-06-04

Matchning

Aaaaahhhh jag kan verkligen inte förstå att det här är sant men nu ligger jag ute för matchning!

Min hälsoundersökning är gjord och idag kom mitt polisutdrag så att allt är komplett. Nu är det upp till familjerna att höra av sig till mig ifall jag verkar vara intressant. Så det är liksom 100 saker som snurrar runt i mitt huvud just nu! Är min profil bra nog, har jag fått med allt jag vill berätta om mig själv, duger jag att ens vara au pair osv. Men det är som sagt upp till de 15 familjer som vill anställa en sån som mig att avgöra hur allt blir, det enda jag kan göra är att vänta....

 Jag har även fått reda på att organisationen jag åker med ringde upp mina referenser förra veckan för att checka av att det dom skrivit om mig stämmer och för att få reda på lite mer om mig som barnvakt och person. Det var något jag inte trodde skulle hända så jag är lite chockad över det hela, men mina referenser är ju världens bästa så dom sa bara snälla saker (vad dom sagt till mig iallafall haha)

Ja nej men nu kan jag bara hålla tummarna för att allt arbete jag lagt ner så mycket tid på ska löna sig, hör en familj av sig kan jag liksom fortsätta skriva här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar